Monday, August 1, 2011

OTWARCIE SKLEPU / THE OPENING

Z dumą ogłaszam, że wreszcie jest w czeluściach Internetu cieplutkie miejsce, gdzie można kupić moje (i tylko takie) prace ! Na razie nie wystawiłam zbyt wielu produktów (aż 3 - no jest w czym wybierać, tak, czy nie ... ?), więc szału nie ma, ale BĘDZIE (mam nadzieję) ! Zachęcam więc wszystkich zainteresowanych i niezainteresowanych, krewnych i znajomych oraz przypadkowych gości do penetracji mojego świeżo otwartego straganu, którego jakże ciekawą ofertę wkrótce powiększę o nowe wyroby (zdjęć potrzebuję, zdjęć, moi drodzy !). W związku z nowym przedsięwzięciem jestem pełna euforii i pozytywnych emocji, które mam nadzieję nie wyparują z chwilą, gdy zauważę jak wielką jest niepopularność mojego nowego dzieła (!). Liczę jednak, że tak się nie stanie (a jest tak dlatego, że działają na mnie wcześniej wspomniane pozytywne emocje). Żeby zapewnić sobie bezpieczną dozę antyrozczarowania, proszę Was, kochani, o jakąś drobną reklamę pocztą pantoflową (która, jak wszystkie dzieci wiedzą, jest najskuteczniejszym narzędziem na świecie) :). Poniżej zamieszczam soczyście pomararańczowe (jak ta pomarańcza) logo mojego sklepu:


Mój stragan znajdziecie pod tym adresemhttp://minimusthaves.otwarte24.pl/

Cóż dodać, zachęcam do wesołego szopingu !




I am more than insanely happy to announce that my brand new Internet shop is already opened and fully accessible !!! Not many items are put up for sale yet, so there is no madness (but there WILL be, I hope) :). I would love to invite you to penetrate my virtual stall, but unfortunately the prices are in zloty, not in euro nor dollar, so buying there anything will probably be too uncomfortable for you (added, that everything is written in Polish + no translation - shame on me !) . I will open an international shop soon, though, and than - beware, my dear friends !!! :)


Iiiiii jeszcze coś:
Wiedeń, Schönbrunn

To zdjęcie stanowi podsumowanie moich ostatnich wojaży. :) Pozdrawiam Was, kochani !
And let this pic be a summary of my latest voyage ! :) 


xxx
Monika

No comments:

Post a Comment