Wednesday, June 9, 2010

THE OPENING.

Oto jest mój świeżo upieczony blog. Tu będę zamieszczać zdjęcia swoich maleństw, które własnoręcznie wykonałam (bądź wykonam) zacięcie dłubiąc w modelinie lub posługując się innymi,  choć nie mniej ciekawymi, materiałami. Obecnie niezmiernie fascynują mnie miniaturowe kopie jedzenia, rozpoczynając od rozkosznych mini-słodyczy a na poważnych mini-daniach kończąc. Część wyprodukowanych przez swoją jednoosobową manufakturę pyszności zmieniam w kolczyki i inne biżuteryjne twory, które zamierzam wkrótce udostępnić potencjalnym nabywcom, którzy potencjalnie mogą się gdzieś pojawić. Natenczas jednak planuję skorzystać z uprzejmości aparatu fotograficznego i stworzyć kilka słusznych zdjęć, które mogłabym tu niezwłocznie zamieścić. :)


So welcome to my newly-created blog ! What I'm going to place here are snapshots of little creatures crafted by me, mostly using polymer clay, but not only. Currently I'm extremly fascinated by all those cute handmade food miniatures you can find on the Internet, either sweets or serious dishes. You can safely call me a dollhouse addict as well, and that's probably caused by my interest in interior design. Because of my love for 1/12 scale things, I decided to start miniaturising myself, and here I am, presenting what I managed to craft to you guys (hope you enjoy it). I'm also going to try to make a living from my little obsession (minis !), though I'm not quite sure how it will come out.


xxx
Monika.



1 comment:

dziurka said...

przejrzałam i przeczytałam całego twojego bloga - NIESAMOWITY! nigdy wczesniej nie spotkałam się z takimi moiniaturkami, cudeńka! u mnie ciężki czas ale kiedyś stanę na nogi i na pewno, w niedalekiej przyszłości, jedna twoją pracę będę miała :)

Post a Comment